O365

Microsoft Office 365 – Bli proffs på att jobba online!

Microsoft Office 365 har funnits länge på marknaden och förknippas kanske mest med välanvända verktyg som Word, Excel och PowerPoint. Men idag består Microsoft av en hel uppsjö av verktyg – som alla hjälper medarbetarna att komma i kontakt med de människor, den information och det innehåll de behöver för att öka produktiviteten och samarbeta smartare.

Vet du inte riktigt hur du ska komma igång med allt det här? Vi hjälper dig att implementera Office 365 i din verksamhet och säkerställer att ni digitaliserar på rätt sätt. Dessutom ser vi såklart till att samtliga medarbetare drar full nytta av alla de funktioner och verktyg som erbjuds.

Arbeta var du vill

Verktygen i Office 365 är tillgängliga på alla vanliga plattformar och kan nås från dator, mobil, surfplatta – eller egentligen från vilken internetansluten enhet som helst!

Samarbeta smartare

Med appar som Teams kan dina medarbetare samarbeta på ett strukturerat sätt. Där finns verktyg som chatt, onlinemöten och arbetsplanering.

Dela filer

Med SharePoint kan din verksamhets filer och dokument vara tillgängliga för alla, eller delar av din organisation – oavsett om ni är på jobbet eller på resande fot.

Effektiv internkommunikation

Sätt upp ett intranät i SharePoint, kommunicera via Teams och använd delade mailkorgar. Det finns många sätt att effektivisera kommunikationen inom verksamheten!

Planera din tid

Med verktyg som Outlook har du tillgång till olika kalendrar i verksamheten, som kan delas bland flera medarbetare. Du kan också skicka mötesbokningar och förfrågningar.

Word, Excel, Powerpoint

Självklart finns verktygen som du redan känner till – Word, Excel och PowerPoint med i Microsoft 365. Och du behöver aldrig fundera på när det är dags att uppgradera för du har alltid tillgång till den senaste versionen!

Kontakta oss för att höra närmare.